Kako biste sačuvali novac na kraju mjeseca, a istovremeno se zdravo i uravnoteženo hranili, dovoljno je primjenjivati ovih 7 jednostavnih koraka:

Ne jedite vani

Odnosno, izbjegavajte restorane i pripremite obroke doma. Osim značajne uštede novca, priprema obroka kod kuće dugoročno je zdravija i jeftinija varijanta od konzumiranja obroka izvan kuće jer hrana u restoranima mora imati dobar okus kako biste se ponovno vratili.  To zapravo znači da takva hrana sadrži više masnoća, soli i šećera, upozorava Ashley Reaver za Woman’s Day.

Ne idite u kupovinu na prazan želudac

Nikada ne smijete biti gladni i otići u kupovinu jer ćete žudjeti za pakiranom hranom i puno teže kontrolirati apetit. Uvijek pojedite nešto zdravo prije odlaska u trgovinu i nećete kupiti nezdravu hranu koja nije na popisu,  objašnjava nutricionistkinja Rania Batayneh.

Zdrava hrana nije nužno i skuplja

“Postoji puno namirnica koje su precijenjene samo zato što su u lijepoj ambalaži”, dodaje dijetetičarka Alyssa Ardolino. Većina ljudi pretpostavlja da je proizvod zdrav jer je skuplji.

Kupujte sezonske namirnice

Kada je sezona neke namirnice, ima je u izobilju što znači da će biti niža cijena od proizvoda koji dolazi s druge strane svijeta. I bit će svježa”, kaže Reaver. S više okusa, vaša hrana zahtijevat će manje soli, masnoća i šećera.

Prije kupovine, obavezno napravite popis

“Prije nego odete u kupovinu namirnica napravite popis za doručak, ručak, večeru i užinu. Puno je lakše kupovati kada znate što trebate.”, kaže Ardolino. Osim toga puno teže ćete kupiti nešto neplanski i skuplje.

Zamrznite hranu

Prema Batayneh, kada se voće i povrće ubere na vrhuncu sezone i zamrzne odmah nakon toga, njihove hranjive tvari se čuvaju što ih čini jednako zdravim kao svježe.

Ne bacajte ostatke

Ostaci hrane mogu biti zdravi, ali i važni za proračun jer je daleko jeftinije kupiti hranu koju možete iskoristiti za tri recepta. Ostaci ručka mogu se pojesti za večeri ili sljedeći dan za ručak.